Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Dzisiaj rozdam karty do Carnaby. Wspolne wyjscie bedzie jutro #BawimySie #NieSpimy #sylwiagadomska #wlochy #studenttravel @12734

  2. Wszystkich chetnych na pianaParty prosze o sms do godz 20:00. Piana party w AltroMondo za 12e. Moze byc dzis lub w srode lub w piatek #sylwiagadomska #wlochy #studenttravel @12731

  3. Rzym w srode: czyzynska,szopa,fijalkowski,osinski,wielemborek,pacholczak,sadecki,grelewicz,fabrycka #sylwiagadomska #wlochy #studenttravel @12727

  4. Rzym dzis: gladecka,sykula,stepien,zawada,krasinska,wawrzyniak,welfle,basiura,gorecki,blonski,sokol,kocerba,duda,kopycinska #sylwiagadomska #wlochy #studenttravel @12726

  5. Rzym dzis - zbiorka o 00:35 pod hotelem. Prosze sie nie spoznic #sylwiagadomska #wlochy #studenttravel @12725

  6. Rzym - musimy sie podzielic na 2 ekipy - poniedzialek i sroda. Wyjazd bedzie ok 1 w nocy, powrot 19:30. Na miejscu ok7h z przewodnikiem w tym Watykan #sylwiagadomska #wlochy #studenttravel @12723

  7. Wycieczki: wtorek - mirabilandia, czwartek - san marino, piatek - florencja. Dzis dla chetnych piana party w klubie altromondo za 12e #sylwiagadomska #wlochy #studenttravel @12722

  8. Kochani, dzis o 15:00 na plazy 150 obowiazkowe spotkanie. Szczegolnie dla osob jadacych do Rzymu. Bardzo prosze o przyjscie!!! Buziaki #sylwiagadomska #wlochy #studenttravel @12720

  9. Kochani pogoda sie polepsza. Ja niestety musze isc na spotkanie ws. Fakultetow i do was dolacze. Bezpltna,publiczna plaza obok nas - nr 150. Kto bierze Ibize? #sylwiagadomska #wlochy #studenttravel @12714

  10. Bilety na autobus do Rimini kosztuja 1,5e. Trzeba ja kupic w sklepie SOUVENIR GIORNALI. Po lewej stronie od wyjscia z hotelu #sylwiagadomska #wlochy #studenttravel @12713

  11. Starowka Rimini: z przystanku 32 Adria jedziecie az na przystanek 6 Rodi. Autobusy co ok 13min. Mapy na recepcji. Najblizszy autobus 10:42 #sylwiagadomska #wlochy #studenttravel @12712

  12. Pada,Pada i slyszalam, ze #KacRimini tez jest grany. Plaza: za godzine ma przestac padac, wiec plaza aktualna ok 12:00 #sylwiagadomska #wlochy #studenttravel @12711

  13. Dzis niedziela, ale sklepy sa otwarte jak zawsze #NieWierzciePlotkom, Pokoje sa sprzatane codziennie #sylwiagadomska #wlochy #studenttravel @12710

  14. Jestesmy na plazy nr 133 #sylwiagadomska #wlochy #studenttravel @12699